آرام باشید، بیگانگان نیستند. اشیاء ساخته دست انسان که گاهی با بشقاب پرنده ها اشتباه می شوند.

حمله بیگامان به زمین

 

 آرام باشید، بیگانگان نیستند. اشیاء ساخته دست انسان که گاهی با بشقاب پرنده ها اشتباه می شوند.

 

اشیاء پرنده ناشناس (UFO) یا پدیده های هوایی ناشناس (UAP) ممکن است هر چیزی در آسمان باشد که ما نمی توانیم فوراً آن را بفهمیم. اما نکته اینجاست: هر چیزی که نمی توانیم فوراً شناسایی کنیم، یک فضاپیمای بیگانه نیست. باور کنید یا نه، بیشتر مشاهده های بشقاب پرنده در واقع فقط اشیاء ساخته دست بشر هستند. اما گاهی اوقات این چیزها می توانند واقعاً فرازمینی به نظر برسند - مانند آن نورهای رنگی عجیب یا نقاط متحرک در یک خط مستقیم.

جای تعجب نیست که این روزها شاهد افزایش مشاهده بشقاب پرنده ها هستیم. با فرستادن اشیاء بیشتر و بیشتری به فضا، مانند ماهواره‌های Starlink که به نظر می‌رسد تقریباً هر هفته پرتاب می‌شوند، آسمان بسیار شلوغ می‌شود. و بیایید همه چیزهای عجیب و غریبی که در فضای خودمان می بینیم را فراموش نکنیم.

مطمئناً، ممکن است کمی ناامید کننده باشد که بفهمیم بشقاب های پرنده ای که می بینیم ساخته دست بشر هستند، اما آیا دیدن اینکه چقدر در حال کاوش در آسمان به روش های مختلف هستیم، جالب نیست؟

در این اینفوگرافیک، فهرستی از اشیاء معمولی ساخته دست بشر که اغلب با یوفو اشتباه گرفته می شوند را گردآوری کرده ایم. چند مثال دیگر دارید؟ آنها را در نظرات پایین صفحه با ما به اشتراک بگذارید  و فراموش نکنید که این اینفوگرافیک را با دوستان خود به اشتراک بگذارید تا مطمئن شوید که آنها قبل از گزارش مشاهده یوفوهای خود به ناسا، دوباره بررسی می کنند.

 

اینفوگرافی حمکله بیگانگان به زمین

 

برگرفته از سایت رسمی استارواک 

 

آبتین احمدی گفت:
آسمان بدون این ساخته های دست بشر پر از شگفتی بوده و هست. حال آن که هزاران ماهواره و غیر هم که بالای سر ما قرار گرفته اند .. آسمان عجیب تر و عجیب تر شده است.
احسان تراب پور گفت:
دقیقا حسی که اولین بار با دیدن ماهواره های استارلینک پیدا کردم همین حس حمله بیگانگان بود

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید