CIRCUTOR در نمایشگاه Light+Building 2022


CIRCUTOR در نمایشگاه Light + Building 2022، از 2 تا 6 اکتبر در فرانکفورت (آلمان). Light + Building نمایشگاه تجاری پیشرو در جهان برای فناوری خدمات روشنایی و ساختمان است که راه حل هایی را برای مدیریت هوشمند ساختمان بر اساس اتصال داده ها برای تصمیم گیری در مدیریت سیستم های کنترل و بهبود بهره وری انرژی الکتریکی به نمایش می گذارد.

در طول این رویداد، شرکت سیرکوتور اسپانیا راه‌ حل‌ها و محصولات جدید خود را بر اساس 6 موضوع کلیدی ارائه خواهد کرد که برای کمک به مدیران ساختمان برای بهبود بهره‌وری انرژی طراحی شده‌اند:

 

سیستم های مدیریت انرژی
راه حل هایی برای کنترل و مدیریت انرژی الکتریکی طراحی شده برای ارائه اطلاعات ارزشمند برای بهینه سازی و کاهش مصرف.

سیرکوتور - CIRCUTOR طیف کاملی از آنالایزرهای شبکه خود را ، هم برای نصب ریل و پانل DIN، کنتورهای دارای گواهی MID برای مدیریت کارآمد مصرف انرژی (برق، آب یا گاز) به همراه سیستم خطی خود برای مدیریت انرژی تاسیسات با استفاده از سیستم SGEi یا نرم افزار BMS PowerStudio SCADA ما برای جمع آوری داده ها در زمان واقعی، شبیه سازی صورتحساب یا کنترل تعمیر و نگهداری از یک کامپیوتر.

همچنین Line-EDS-iMonitor  ارائه خواهد شد ، یک کیت مانیتورینگ که به طور ویژه طراحی شده است تا مستقیماً به هر صفحه نمایش یا مانیتور متصل شود تا وضعیت انرژی نصب شما را تجسم کند.

این کیت مانیتورینگ به طور خودکار داده ها را با توجه به نیازهای هر مشتری/نصب ، مانند مصرف و تولید (خود مصرفی)، نمودارهایی با  متغیرهای الکتریکی یا صرفه جویی در انرژی نمایش می دهد. همچنین می‌تواند وضعیت سایر سیستم‌های مستقر شده، مانند مدیریت نقاط شارژ خودروهای الکتریکی را نمایش دهد.

 


تصحیح ضریب قدرت
راهکارهایی برای جلوگیری از جریمه مصرف توان راکتیو القایی یا خازنی

کارشناسان سیرکوتور طیف کاملی از بانک های خازن خود را برای جلوگیری از جریمه برای مصرف توان راکتیو القایی ارائه خواهند داد. به منظور مدیریت صحیح مانورهای جبران، ما رگولاتور جدید وای فای C Computer C را ارائه می کنیم که با استفاده از ارتباطات Wi-Fi به ما امکان می دهد به صورت رایگان به سیستم VAR متصل شویم.

سیستم VAR یک سیستم نظارتی ضد واکنش است که به ما کمک می‌کند تا از جریمه‌های انرژی واکنش‌القایی از طریق هشدارهای فعال هوشمند، که مستقیماً از طریق وب‌سایت سرویس یا از طریق اعلان‌های ایمیل خودکار نمایش داده می‌شوند، اجتناب کنیم، و کارهای تعمیر و نگهداری را از طریق یادآوری برای اطمینان از حفظ صحیح اطلاعات خود تسهیل می‌کند. بانک خازن برای  مجموعه هایی که مصرف توان راکتیو القایی و خازنی جریمه شده است،همچنین یک مدل از ژنراتور VAR استاتیک (SVGm)  نشان داده خواهد شد که کمک می‌کند تا در زمان واقعی مصرف توان القایی یا خازنی جبران شود و به توان‌هایی تا 400 کیلو ولت یافته شود و  قادر به افزایش توان تا 100 واحد به صورت موازی است.

 


ممیزی انرژی
برای انجام ممیزی انرژی باید بدانیم چگونه، کجا، چه زمانی و چه انرژی مصرف می‌شود، مصرف را بر اساس مناطق، کاربری‌ها یا نیروگاه‌ها جدا کنیم.

برای این منظور، آنالایزر شبکه کیفیت توان قابل حمل MYeBOX را پیشنهاد شده است که می تواند در هر نقطه از مدار نصب شود تا اطلاعات مفیدی در مورد مصرف و وضعیت کیفیت عرضه ارائه شده توسط برق و همچنین کیفیت جمع آوری کند. مصرف  (هارمونیک های تولید شده توسط بارها).

 

تداوم خدمات
عدم اطمینان از تداوم خدمات در ساختمان ها یا زیرساخت ها می تواند به معنای زیان اقتصادی باشد.

خاموشی غیرمنتظره، به دلیل خاموش شدن یک محافظ الکتریکی، می‌تواند منجر به هزینه اقتصادی زیادی شود، زیرا ما ارائه خدمات به مشتریان خود را متوقف می‌کنیم یا با از دست دادن احتمالی مواد در تأسیساتی که مواد غذایی مانند رستوران‌ها را سرو می‌کنند، مواجه می‌شویم. سوپرمارکت ها، نانوایی ها یا کافه تریاها.

در این نمایشگاه سیرکوتور محدوده حفاظت از نشت زمین نوع A و B را به نمایش خواهد گذاشت. اولین مورد رایج ترین در ساختمان ها است، اما حفاظت نوع B برای بارهایی که می توانند نشتی جریان مستقیم ایجاد کنند ضروری است. به همین دلیل تفاوت های این دو نوع حفاظ را توضیح داده می شود.

این برند برای جلوگیری از نیاز به پرداختن به نصب پس از وقوع نشتی، دستگاه های اتصال مجدد خودکار خود را برای اطمینان از تداوم سرویس بدون نیاز به مراجعه به مرکز برای تنظیم مجدد سیستم پس از وقوع یک سفر ناب هنگام، ارائه می دهد.

افزایش نقاط شارژ وسایل نقلیه الکتریکی به ما این امکان را داده است که واحدهایی طراحی کنیم که بتوانند به درستی از شارژر و افرادی که مجبور به استفاده از آن هستند محافظت کنند. برای انجام این کار، بسته به مقررات هر کشور محدوده خاصی را ایجاد کرده ایم که برای نصب در شارژرهای خودروهای الکتریکی طراحی شده است.

 

کیفیت برق
به منظور تجزیه و تحلیل کیفیت شبکه ساختمان خود، به دستگاه هایی نیاز داریم که بتوانند کیفیت منبع تغذیه ارائه شده توسط برق را برای ثبت رویدادها و ولتاژهای گذرا که ممکن است بر عملکرد نصب ما تأثیر بگذارد، تشخیص دهند.

پاور آنالایزر و مولتیمتر تحلیلگر شبکه کیفیت توان  CVM-A1500 و پاور آنالایزر پرتابل MYeBOX برای این کار عالی هستند.

وجود بارهای تک فاز مانند روشنایی در ساختمان ها بسیار رایج است که به دلیل داشتن تکنولوژی LED جریانی را در نول ایجاد می کنند. برای متعادل کردن شبکه سه فاز و به حداقل رساندن جریان گردشی از طریق هادی خنثی، سیرکوتور فیلتر اکتیو AFQm را پیشنهاد می کند که هارمونیک های ناشی از بارها را نیز فیلتر می کند تا از عملکرد صحیح نصب ما اطمینان حاصل کند و از تداوم سرویس برق به سیستم اطمینان حاصل شود.

 

شارژ مجدد خودروی برقی + خود مصرفی
برای همه آن دسته از کاربران مسکونی که سیستم سلول های خورشیدی را در خانه خود نصب کرده اند و همچنین صاحب یک یا چند وسیله نقلیه برقی هستند، راه حل eHOME + Genion One را ارائه داده خواهد شد.

این راه‌حل به شما امکان می‌دهد از مازاد انرژی خورشید حداکثر استفاده را ببرید، زیرا دستگاه Genion One می‌تواند برای استفاده از کل مازاد انرژی خورشید برای شارژ مجدد، ترکیب مازاد و شبکه یا شارژ سریع با توان موجود برنامه‌ریزی شود. علاوه بر این، می‌توان هر ساعت قدرت انقباضی را برنامه‌ریزی کرد تا به صورت دینامیکی از تمام توان نصب استفاده کند، سطح شارژ خودرو را در زمانی که خانه در اوج مصرف قرار دارد کاهش دهد، و از تجاوز از توان انقباضی جلوگیری کرد.

 

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید