معرفی پاور آنالایزر WIBEEE برند سیرکوتور (CIRCUTOR)

در عصر کنونی اطلاعات، مصرف کنندگان انرژی باید بتوانند داده هایی را در مورد مصرف برق خود به دست آورند تا بتوانند برای بهبود بهره وری انرژی تاسیسات خود و صرفه جویی قابل توجهی در قبض برق خود اقدام کنند .

اندازه گیری ، بررسی و مانیتور و اصلاح میزان قدرت و توان برق همواره از موارد مورد توجه در صنایع تولید کننده برق بوده و این نیاز هر روز بیشتر از قبل می شود. بسیار دیده شده که در سالهای نه چندان دور در شرکت ها و کارخانه های متوسط و حتی بزرگ ، شفافیت و اطلاعات کامل پیرامون رفتار مدار  وجود نداشته است و مواردی همچون نوسانات ، هارمونیک و غیره خسارات ریز و درشت و گاها جبران ناپذیری را به مجموعه و یا نیروی انسانی وارد آورده است . 

وای بی یا پاور آنالایزر مولتیمتر بی سیم سیرکاتور - سیرکوتور Circutor

اندازه گیری شاخصه های مختلف در یک مدار معمولا توسط تجهیزی به نام پاورآنالایزر ها و مولتی متر های تابلویی یا پرتابل صورت می پذیرد که بسته به نوع طراحی، امکانات و غیره شرایط فیزیکی ، قیمتی و کیفی متفاوتی دارند. 

برند سیرکوتور اسپانیا یکی از شاخص ترین برند ها در دنیاست که بخشی از توان خود را به تولید مولتی متر ها و پاور آنالایزر های تابلویی و پرتابل اختصاص داده است .

CIRCUTOR برای کمک به درک نحوه مصرف انرژی و کاهش مصرف، یکی از خلاقانه‌ترین محصولات را در سال‌های اخیر در بازار عرضه کرده است : WIBEEE 

WIBEEE از نظر طراحی و امکانات حداقل در ایران بی نظیر است.

 

این پاور آنالایزر را می توان به هر قسمت از مدار متصل کرد تا به شما کمک می کند نقاط مشکل ساز را که در آن انرژی به طور موثر مصرف نمی شود، شناسایی کنید، بنابراین از طریق فعال سازی از راه دور هشدارها در زمانی که محدودیت های مورد نظر وجود دارد می توان کمک قابل توجهی به سلامت سیستم و همپنین کاهش مصرف انرژی کرد. 

پاور آنالایزری که بدون حتی یک پیچ و صرفا توسط مگنت های خود به مدار متصل و اطلاعات خروجی را توسط وای فای به نرم افزار خود ارسال می کند .

 

در ویدیو زیر بیشتر با این مولتیمتر ( پاور آنالایزر ) آشنا می شوید.

 

 

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید